MENTENANTA


 Oferim serviciul de mentenanță pentru: pagini de internet, construcții, instalații sanitare, instalații de incalzie, instalații de ventilare și climatizare, instalații electrice, routere wireles.

  Scopul serviciului
   Serviciul de mentenanta are că scop funcționarea optimă a instalațiilor clădirii prin întreținere preventivă, predictivă și corectivă. Aceste acțiuni duc la mărirea fiabilității și a performanțelor clădirii și la scăderea disfuncționalităților.
 
 Tipuri de mentenanta
 
 Mentenanța preventivă are un plan de acțiuni urmărind prevenirea avariilor echipamentelor, proiectat să asigure și să mențină bună funcționare a acestora, prin înlocuirea componentelor uzate înaintea defectării lor.
 Mentenanța preventivă presupune controale periodice, revizii la intervale stabilite de normative sau producători, schimburi de materiale consumabile, lubrifiere,resetare,configurare.
 
 Mentenanța predictivă contribuie la determinarea precisă a acțiunilor de întreținere. Această are că efect importante reduceri ale costurilor, deoarece se desfășoară în perioadă funcționării echipamentelor, se face în urmă rapoartelor unui soft specializat
 
 Mentenanța corectivă se impune pentru remedierea imediată a unei defecțiuni, apărută accidental. Principalele activități constau în repararea, sau înlocuirea pieselor defecte.
  Departamentul mentenantaƒ cuprinde:
     Echipe de intervenție care asigură intervenții în situații de urgență, pentru remedierea avariilor în timpul cel mai scurt, sprijină operatorii de echipamente (fochiști, supraveghetori, pază) pentru diverse situații neprevăzute privind echipamentele, instalațiile etc., execută lucrări de reparații curente și capitale;
     Echipe de revizori care verifică, măsoară parametrii, reglează instalațiile și echipamentele, determină și monitorizeaza consumurile utilităților ( apa, gaze naturale, energie electrică),
     Dispecerat cu personal cu abilități comunicaționale avansate și o bună cunoaștere a clienților; dispune de soft specializat pentru urmărirea programelor de mentenantă pentru fiecare client, pentru fiecare obiectiv; orice eveniment este înregistrat și verificat în detaliu iar măsurile sunt inițiate operativ și sigur, fiind sprijinite până la rezolvarea efectivă a problemelor.
     Dispeceratul asigură: remedierea în timp optim a oricăror defecte apărute, permanență monitorizare a echipelor de intervenție și revizie, coordonarea acțiunilor care să permită intervențiile rapide în clădire, primirea tuturor cererilor în ceea ce privește solicitările de intervenții sau reparații. Toate informațiile sunt colectate la dispecerat care are un număr unic de telefon și o persoană de contact
 
   Avantajele utilizării serviciului:
 
     Reducerea costurilor cu întreținerea, prin prevenirea situațiilor de avarie și menținerea în parametrii optimi a instalațiilor 


Reparații de instalații sanitare, instalații de încălzire, reparații instalații de ventilare și climatizare, reparații instalații electrice, reparații calculatoare și routere wireless. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu